woensdag, oktober 24, 2007

De lange-neuzen-zak

De lange-neuzen-zak is geïnspireerd op de warme kangoeroe-buidel en bedoeld voor kortharige slanke honden met, u raadt het al, een lange neus.
Hier onder vallen o.a. de galgo, de greyhound, de podenco, de whippet en het italiaanse windhondje. Maar ook naakthonden en andere rassen zullen er niet vies van zijn.

Dit is een koude-winter-exemplaar met een losse "vetbed"binnenhoes.

De buitenkant is van dunne grijze fleece bevestigd rondom een hoes van van warm fiberfill en een rand die verstevigd is met een flexibele kunststof buis.

De flexibele buis maakt het mogelijk de zak open te leggen of als een envelop te sluiten. Het geeft de zak zijn stevigheid en vorm waardoor de hond makkelijk in de zak kan kruipen.



Op deze website kan een lange-neuzen-zak besteld worden: http://hondenkleden.web-log.nl/

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik had het niet meegekregen dat je inmiddels een nieuw hondenmeisje hebt geadopteerd. Wat een schatje is ze en ze lijkt toch wel wat op Chi-Ka. Gefelciteerd met Shalima!

Die lange neuzenzak is erg leuk. Heb ze vorig jaar al eens op MP gezien en wilde er zelf eentje maken. Is er niet van gekomen, maar ik ga het nu zeker proberen na jouw uitleg. Dank hiervoor.

gr. Bianca

Jeanine zei

Wat een ontzettend leuke slaapzak!
Ik kwam hem tegen via Google en heb ook op de link geklikt die hierboven stond, maar daar zie ik nergens zo'n LNZ als deze.
Zou je me kunnen vertellen waar je hem gekocht hebt of, als je hem zelf gemaakt hebt, er een werkbeschrijving van hebt?
Ik krijg maandag namelijk een Podenco voor mijn verjaardag en ik zou graag zo'n heerlijke slaapzak aan hem geven.

Groetjes,
Jeanine

Unknown zei

Helemaal te gek deze slaapzak! Wij hebben een boxer. Als we gaan kamperen kan het soms s 'nachts behoorlijk koud zijn in het voorjaar. Ik ben al een tijd op zoek naar een goede oplossing voorheen slaapzak om zelf te maken. Is het mogenlijk om een werkbeschrijving naar mij op te sturen. Ik zou er erg blijven zijn. Gr. Ingrid